Pengikut

Berapa Orang Dah Datang

Rabu, 14 Disember 2011

Viva Biru ku


Ni sesaje je aku snap gamba viva biru aku..poyo tak aku ceh!.dah 2 tahun dah aku beli, ehem..loan..byk duit aku beli cash! Menatang ni le byk bejase dgn aku..nape no plat die tak nampak? Memang aku sengaje kasi tak nak nampak..so takdela org perasan kat cni keta tu sape punye...sebenany hari ni aku cuti..saje je mintak cuti..naik berpinar mata aku asyik tengok skrinpc kat opis tu jer...dah dekat rase nak muntah dah aku tengok keje aku yang belambak..so lebih baik aku ambik cuit, relaks sikit...tenangkan fikiran...kite ni sumenye ade life memasing...harus pandai mencari peluang untuk releasekan tension..ingat keja-keja jugak, kesihatan dan kebahagiaan diri sendiri tu harus dititikberatkan...duit bukan segalanya ingat tu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan