Pengikut

Berapa Orang Dah Datang

Rabu, 14 Disember 2011

Dihambat Rasa Serba Salah



Semenjak dua menjak ni aku dihambat rasa serba salah.. anak kucing 3 ekor yang korang nampak dalam gamba tu aku nak bagi kat orang...tapi takde orang nak..dieorang ni blom ada nama lagi...tapi bile tengok wajah sekor-sekor, timbul rasa tak sampai ati pulak nak bagi kat org...kecomelan dieorg membuatkan hati ni dihambat rase serba salah...patut ke aku bagi kat orang or aku bela..kalau nak bela, rumah ni dah banyak sangat dah kucen...maklumla kiteorg ni tinggal rumah teres, orang sebelah lak tak suke kucing, asyik komplen je kucing kiteorg berak depan rumah dieorg, die komplen belakang2 jer...tryle klu nak komple depan2 memang penampar le jawabnyer...serius! aku kalau bab kucen memang sensitif..rumah kiteorg tak sesuai bela kucen banyak..dah le mak aku asyik bising2 je kucing ganggu pastu makan free adess...camane ni, perasaan ku berbelah bahagi ni...kesian pulak budak 3 ekor ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan