Pengikut

Berapa Orang Dah Datang

Jumaat, 13 Januari 2012

SAP: Poket Money Automatik

Syukur Alhamdulillah...bila bukak jer akaun, tetiba jer terpacul RM24 dekat depan skrin. Memang aku langsung takde buat ape-ape tapi RM24 dah masuk dah dalam akaun aku ni...aku dah cash out RM16 hari tu ni nak tunggu cash out RM24 pulak le ni..

Apa yang aku tetiba melalut ni haa..ni aku nak kasi tau kat korang pasal poket money otomatik aku join beberapa bulan yang lepas. Ala..just as side income jer, takyah korang nyibuk nak buat marketing pakebenda  tu pun tapi duit memang masuk punyer..aku tak tipu langsung serius tapi inilah yang aku dapat dalam masa beberapa bulan ni...

Sebenarnya ini bukan bisnes mlm ke piramid ke ye tapi semacam sistem otomatik yang buat duit untuk korang. Nama dia SAP (Sistem Automasi Pemasaran), korang bolej join pakej serendah RM20 dan semaksimum RM99. Makin banyak korang join, makin banyak la korang dapat.

Boleh ke kaya dengan menda ni? Itu aku tak jaminla tapi why not kalau korang jenis yang rajin, ambik pakej besar dan banyak or promote le kat mane-mane tapi aku ingatkan la kat korang yang berminat , tak promote pun boleh dapat duit jugak tapi amaun die kecik sikit la and lambat, itu berdasarkan usaha korang tapi aku memang tak promote pun tapi dapat jugak hehe.... Cuba tengok screenshot akaun aku bawah ni:


28/10/2011



Percayalah cakap aku memang korang tak perlu pun nak buat promote ape-ape memang duit tetap masuk punya. Aku dah siap tunjuk bukti aku kat atas ni. Mula-mula tu memang tak caya tapi aku berserah jer, tutp-tup dapat. Walau tak banyak tapi berbaloi jugak. Kalau nak banyak bole promote tapi jgn le terlebih promote hehe..Nak baca cerite dengan lebih lanjut pegi kat website SAP ni http://rm30.ibct.my/153





4 ulasan:

  1. Assalamualaikum..saya nak tanya.admin bagitau transaksi sy aktif 15/1/2012.tp tak de pun..0 je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumslm...maaf yer cos saye ni pun baru lagi tapi ikut rezeki masing2 jugak, sap ni kata admin matang bila dah ckp 3 bln ke atas, yg akak punyer dah lebih 3 bln ke? Mcm saye dah lebih 3 bln n ade gak msk ckit2.. Bole promosi tapi tak nak promosi pun takpe tapi lambat la...

      Padam
  2. saya pun nak tanya kata 24/12/2011..tp x de ape2 pun memang lambat ker?

    BalasPadam
  3. Farah, akaun awk tu dah ckp mtg 3 bln ker, sap ni lambat klu x promosi tapi mmg msk.

    BalasPadam